VÝSTAVNÉ STÁNKY, NÁBYTOK NA MIERU
Search





Filter by Custom Post Type
Články
Stránky
Produkty

VÝSTAVNÉ STÁNKY, NÁBYTOK NA MIERU

Search





Filter by Custom Post Type
Články
Stránky
Produkty

NIEKOĽKO RÁD AKO SA PRIPRAVIŤ NA VÝSTAVU

Po rozhodnutí spoločnosti, že bude absolvovať danú výstavu na ktorej bude prezentovať svoju spoločnosť, je treba si uvedomiť a ujasniť koľko peňazí zo svojho rozpočtu môže uvoľniť aby to nijako nenarušilo chod jeho spoločnosti.

Vaša výstavná expozícia by mala byť vzdušná, čistá, kvalitne osvetlená s príjemným posedením, kde sa zákazník cíti príjemne voľný a bez starostí, čo hlavne vplýva na výsledok dobre uzatvoreného kontraktu, alebo o dohodnutí si následnej schôdzky či stretnutia.

Na vystavovanie a prezentovanie produktov spoločnosti používame, pokiaľ je to možné, rôzne druhy vitrín a zvyšovacích pódií ktoré sú oddelené od sedení slúžiace na jednanie s klientom , ako aj podávania občerstvenia ktoré k tomu patrí.

h

Grafiku na steny, banery,  rôzne svetelné panely, pulty volíme tak aby prezentovala spoločnosť logom, webovou adresou, farebnou tlačou na vinyl samolepku ktorá dodáva spoločnosti  význam či už vo forme rôznych výrobkov, alebo prezentovania sa určitých regiónov a organizácií. Nelepíme zbytočne veľa malých popisov, ktoré klient väčšinou nečíta a niekedy na to nemá ani čas. Ak ho zaujme stánok ako celok, je tam vyškolený pracovník ktorý ho vie o všetkom  informovať.

Nikdy netreba zabúdať na čistotu v celej výstavnej expozícii po celú dobu trvania výstavy.

Výstavnú expozíciu na výstave si netreba mýliť s predajným stánkom na tržnici, kde prvotným cieľom je svojim zákazníkom predávať. Cieľom výstavného stánku na výstave je pritiahnuť svojim vzhľadom zákazníka, ako sa s nim aj prezentovať za spoločnosť, dostať sa do povedomia ľudí a firiem pre ktorých môže byť daná vystavovateľská firma do budúcna prínosom.

Netreba zabúdať že ku kvalitnému sedeniu a dobrej pohody nesmú chýbať doplnky rôzneho druhu ako sú napríklad kvetiny.

w

Sedenia volíme tak aby klient mal dosť priestoru k sadaniu na rôzne kancelárske stoličky a barové stoličky umiestnené pri rôznych stoloch, pultoch alebo baroch. Znamená to že musí byť dosť priestoru na odsunutie a prisunutie  stoličiek od objektov.

Stánok ako aj grafika  na ňom umiestnená musí byť kvalitne nasvietená , to znamená že sa používajú kvalitné a výkonné svietidlá rôznych druhov ktoré vyhovujú danej výstavnej expozícii. Napríklad bodové osvetlenie, rôzne druhy ramien z osvetlením, halogénové svietidlá zavesené na rampách visiacich zo stropu a mnoho iného osvetlenia.

Zabezpečíme vám výstavbu výstavnej expozície od návrhu až po odovzdanie na kľúč.

Na výstavách sa uzatvárajú menšie kontrakty a taktiež výstava slúži na dohodnutie si termínov rôznych jednaní, dlhších obchodných rozhovorov a sedení v domácom prostredí spoločnosti. Ak sú na výstave dopredu naplánované stretnutia s rôznym klientom, je nevyhnutné vytvoriť časový harmonogram, nech môžete klientov priať postupne v čistom a úhľadnom priestore svojej expozície, čím sa vyhnete chaosu a návalu klientov v rovnakom časovom období čo zapríčiní nedostatok sedení na jednanie ako aj nedostatok vyškoleného personálu pre komunikáciu s klientom.

w

V stánku by nemali byť zbytočné veci, musí byť priestranný, vzdušný kde sa klient dokáže pohybovať z ľahkosťou bez narážania do rôznych prekážok.

Koberec pri každej novej výstavnej expozícii musí byť nový, čistý a nepošpinený. Farba sa volí zväčša tak aby korešpondovala s firemnými farbami.

K príjemnému vzhľadu stánku patrí aj personál ktorý volí vhodné oblečenie. Vo väčšine prípadov je jednoduché, buď vo farbe firemnej, alebo spodná časť odevu ako nohavice, sukne sú vo farbe tmavších odtieňov a vrchná časť odevu ako košele, blúzky sú vo farbe svetlej. Ako doplnok je  pre každého z personálu v rovnakej farbe, pre mužov kravata, pre ženy napríklad šatka. Čo sa týka farieb oblečenia personálu môže závisieť aj od rôznych druhov výstav.

NAŠEJ PRÁCI DOBRE ROZUMIEME !